Lato zagościło w Menu Motto – autorskiej restauracji Beaty Śniechowskiej, zwyciężczyni II edycji MasterChef. Nowa karta obfituje w letnie smaki zainspirowane tradycyjną kuchnią polską. Zmianom towarzyszy agencja My Way Media.

 

 

Koniec lipca w Menu Motto upłynął pod znakiem nowości. Nowa karta, nowe smaki i nowe doznania kulinarne, a wszystko to w letnim wydaniu, które okazuje się być wyjątkowo apetyczne. Letnia karta zawiera po kilka propozycji przystawek, dań głównych, zup i deserów. Nie zabrakło również menu dziecięcego. Flagową potrawą jest pierś z kaczki i kluski śląskie z masłem limonkowym w musie buraczano-porzeczkowy i sosie z zielonego pieprzu. Szefowa kuchni nie zrezygnowała ze steków z sezonowanej wołowiny, które zyskały sobie spore grono wielbicieli. Tym razem jednak można je zamówić w typowo letnim wydaniu, czyli z zapiekanym ziemniakiem, rukolą i ogórkiem małosolnym z gochugaru.


Agencja My Way Media zadbała o promocję wydarzenia w mediach społecznościowych. Na fan page’u restauracji oraz jej koncie na Instagramie prezentowane są zdjęcia wybranych pozycji z menu ze wskazaniem składników i walorów smakowych. Zaktualizowana została strona www restauracji. Na potrzeby promocji wykonane zostały niezbędne grafiki, powstał też szczegółowy kalendarz komunikacyjny. Nie obyło się bez działań z zakresu media relations oraz promocji wśród blogerów.

Współpraca My Way Media z Menu Motto trwa od dnia otwarcia restauracji w 2017 r. To już kolejna sezonowa zmiana menu, nad promocją i komunikacją wizerunkową której czuwa agencja.