W czerwcu 2018 roku agencja My Way Media nawiązała współpracę z Esthetic Medical Innovation, dystrybutorem szwajcarskich kosmeceutyków Be Ceuticals oraz wielu innych marek związanych z medycyną estetyczną. Do najważniejszych należą: NITHYA, V-MAX, LPL, REFACE, Cellina, DEPLIGHT. W ofercie Esthetic Medical Innovation znajdują się więc nie tylko kosmeceutyki oraz kremy i maski pozabiegowe, ale też urządzenia medyczne. Firma świadczy również usługi z zakresu szkoleń z obsługi sprzedawanych przez siebie urządzeń.

 

Założeniem współpracy MWM z EMI jest opracowanie i realizacja strategii komunikacyjnej. Do zadań My Way Media należy planowanie ramowych działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych na profilach Esthetic Medical Innovation oraz Be Ceuticals, opracowanie systemu identyfikacji wizualnej postów oraz wsparcie w zakresie e-commerce. Działania nastawione są zarówno na komunikację w sektorze B2B jak i B2C, czyniąc ją kompleksową.

Ponadto agencja zadba o nawiązanie współpracy z blogerami, a następnie koordynowanie jej przebiegu. Opieką zostanie objęty również firmowy blog EMI, który będzie regularnie uzupełniany w nowe, merytoryczne wpisy. Agencja odpowiadać będzie również za kontakt i współpracę z mediami.