Wiedzą i doświadczeniem trzeba się dzielić. To idea, która przyświeca naszej współpracy z wrocławską Wyższą Szkołą Handlową. Tej jesieni będzie kolejna ku temu okazja – studia na dwóch nowatorskich kierunkach: Manager E-commerce i Nowoczesny Employer Branding.

 

W służbie lepszego jutra i przyszłości branży należy kształcić kolejne pokolenia specjalistów z zakresu PR’u i komunikacji społecznej. Dlatego jeśli nadarza się okazja do działania, należy z niej korzystać. Tą okazją była dla nas możliwość podjęcia współpracy z Wyższą Szkołą Handlową we Wrocławiu, która okazała się niezwykle inspirującym doświadczeniem.

Drogi My Way Media oraz WSH skrzyżowały się w 2016 roku, kiedy Agnieszka Pająk została wykładowcą akademickim, prowadzącym zajęcia dla studentów trzeciego roku. Kontakt z ludźmi głodnymi wiedzy okazał się motywacją do zgłębiania każdego omawianego zagadnienia. Inspiracja zadziałała w obie strony, dzięki czemu każda z nich mogła czerpać indywidualne korzyści – studenci chłonęli wiedzę, a wykładowczyni zarażała się ich entuzjazmem. Efekt? Wykłady i ćwiczenia przeprowadzone w atmosferze pełnego zaangażowania i pasji.

Tak pozytywny rezultat musiał doczekać się kontynuacji, dlatego kolejny rok akademicki 2017-2018 również upłynął pod znakiem współpracy, a efekty były równie satysfakcjonujące. Dzis stoimy u progu kolejnego roku akademickiego, który zapowiada pewne nowości.

W nadchodzącym roku Wyższa Szkoła Handlowa poprowadzi dwa nowe kierunki, które stanowią prawdziwą gratkę dla osób podążających za dynamicznym rynkiem pracy. Agencja My Way Media została partnerem owych kierunków, a reprezentująca ją Agnieszka Pająk będzie służyć swoją wiedzą i doświadczeniem pełniąc opiekę merytoryczną nad każdym z nich.

Pierwszy kierunek to Manager E-commerce – propozycja dla osób związanych z handlem internetowym, ale i fascynatów zagadnienia, którzy nie mieli dotąd okazji zająć się nim zawodowo. Uczelnia dołożyła starań by zgromadzić specjalistów i praktyków, dla których e-commerce to chleb powszedni. Od października będą oni uczyć studentów prawa, promocji, obsługi technicznej, social media, PR’u oraz wielu innych dziedzin, które określają sprzedaż internetową. Absolwenci poznają narzędzia i technologie, dzięki którym będą umieli założyć sklep internetowy, a następnie nim skutecznie zarządzać.

Szczegółowy opis kierunku znajduje się tutaj – https://www.handlowa.eu/pl/kierunki/studia-podyplomowe/manager-e-commerce/opis

 

Druga propozycja to Nowoczesny Employer Branding – Wyższa Szkoła Handlowa jako pierwsza włączyła tego typu kierunek do swojej oferty. To niepodważalny dowód na to, że dynamicznie zmieniający się rynek pracy nie jest w stanie jej zaskoczyć. Program studiów to swoista odpowiedź na zapotrzebowanie firm na specjalistów, którzy mieliby kreować ich wizerunek jako odpowiedzialnego i atrakcyjnego pracodawcy. Podczas zajęć studenci nauczą się jak rekrutować, budować lojalność, angażować, motywować i wspierać pracowników. Pod okiem doświadczonej kardy wykładowców posiądą niezbędne umiejętności, opanują obsługę przydatnych narzędzi, poznają najnowsze trendy, a także dowiedzą się skąd czerpać inspiracje w przyszłości.

 

Szczegółowy opis kierunku znajduje się tutaj – https://www.handlowa.eu/pl/kierunki/studia-podyplomowe/nowoczesny-employer-branding/opis

 

Zarówno jeden jak i drugi kierunek przygotowano w taki sposób, by podstawą kształcenia była praktyka. Absolwenci zyskają umiejętności i kwalifikacje do prowadzenia działań tuż po zakończeniu kształcenia na uczelni. Skuteczność stanie się ich największym atutem.

 

REKRUTACJA TRWA!

Manager E-commerce – https://www.handlowa.eu/pl/kierunki/studia-podyplomowe/manager-e-commerce/rekrutacja ZAPISZ SIĘ!

 

Nowoczesny Employer Branding – https://www.handlowa.eu/pl/kierunki/studia-podyplomowe/nowoczesny-employer-branding/rekrutacja ZAPISZ SIĘ!