Początek 2019 roku upłynął nam pod znakiem zmian, które zwiastują rozwój agencji. Nawiązanie współpracy partnerskiej oraz członkostwo w czołowych organizacjach to dla nas krok do przodu, możliwość rozszerzenia oferty i argumentacja potwierdzająca rzetelność.

Na naszej stronie www pojawiła się nowa zakładka PARTNERZY, a w niej kilka logo firm, które od niedawna określamy mianem partnerów. Każdy dostarcza cenione rozwiązania na potrzeby PR-u i social media, czym każdy zyskał uznanie w branży. Dziś łączymy siły, doświadczenie i kwalifikacje, czego efektem jest holistyczna oferta My Way Media.

Partnerstwo to dla nas kolejny etap rozwoju, który podejmujemy z dwóch powodów. Pierwszy to chęć zapewnienia kompleksowych usług najwyższej jakości. Drugim jest dążenie do zawodowego doskonalenia się i poszerzania horyzontów. Jestem przekonana, że podjęcie współpracy partnerskiej nam to ułatwi i przysłuży się naszym Klientom – mówi Agnieszka Pająk, CEO My Way Media.

Partnerzy My Way Media:

Brand24 – lider w dziedzinie monitoringu Internetu i mediów społecznościowych.

DEVA Group – specjaliści w zakresie Google AdWords i Analytics, pozycjonowania oraz reklam na Facebooku.

KODA Bots – twórcy chatbotów, eksperci kodowania z kreatywnym spojrzeniem na potrzeby użytkownika.

Równocześnie kontynuujemy współpracę z uczelniami dzieląc się wiedzą z zakresu media relations i social media. Nasi eksperci wykładają na Wyższej Szkole Bankowej, Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Wrocławskim.

Agencja dołączyła również do grona firm zrzeszonych w Dolnośląskiej Izbie Gospodarczej oraz Zachodniej Izby Gospodarczej potwierdzając pracę w zgodzie z zasadami etyki w działalności gospodarczej i wspierając rozwój lokalnych biznesów.