Prowly – twórca specjalistycznego oprogramowania dla PR-owców został partnerem My Way Media – butikowej, multidyscyplinarnej agencji PR dostarczającej kompleksowe usługi wspierające obecność i rozwój marek na polskim rynku.

Partnerstwo opiera się na połączeniu wieloletniego doświadczenia agencji My Way Media w prowadzeniu działań z zakresu public relations i social media oraz wykorzystaniu profesjonalnej platformy do prowadzenia nowoczesnych biur prasowych online, kreacji nowoczesnych treści prasowych oraz dystrybucji komunikatów, oferowanej przez Prowly. Prowly będzie odpowiadać za dostarczenie technologii oraz know-how usprawniających działania PR dla Klientów agencji, poprawiając ich efektywność oraz elastyczność.
Platforma Prowly to idealne narzędzie dla każdego PR-owca, który porusza się w świecie cyfrowym. My Way Media zyskało pełną możliwość korzystania z tej intuicyjnej i bardzo funkcjonalnej platformy na rzecz swoich Klientów, a dzięki modułom analitycznym jeszcze lepiej optymalizować działania na ich rzecz. Cieszę się, że prowadzone przez nas działań w zakresie media relations będą jeszcze bardziej efektywne – wyjaśnia Agnieszka Pająk, CEO My Way Media
Prowly to nowoczesna platforma do zarządzania komunikacją public relations od A do Z, umożliwiająca zarządzanie wszystkimi medialnymi kontaktami i tworzenie spersonalizowanych wiadomości w jednym miejscu. My Way Media dzięki temu znacząco zwiększa efektywność dotarcia z tworzonymi na rzecz Klientów komunikatami dzięki danym i analityce wysyłek oraz kontaktów. Dodatkowo w swojej ofercie ma tworzenie nowoczesnych centrów prasowych, blogów poradnikowych i eksperckich lub magazynów contentowych dając swoim Klientom możliwość dodatkowego i skutecznego opowiadania o swoich markach.