My Way Media rozpoczęła współpracę z międzynarodowym start-upem działającym w branży e-commerce. Agencja będzie odpowiadać za media relations w Polsce.

 

W sierpniu My Way Media nawiązało współpracę z Virtooal.com – międzynarodowym start-upem, który chce zrewolucjonizować branżę e-commerce. Wszystko za sprawą swojego innowacyjnego produktu, jakim jest wirtualne lustro. To narzędzie, które pomoże budować doświadczenia klienta i wesprze jego obsługę. Dzięki niemu marki e-commerce będą mogły badać, rozumieć i przewidywać zachowania konsumenckie. Dziś wirtualne lustro postrzegane jest jako rewolucja w dziedzinie zakupów online, jednak właściciele firmy są zdania, że w ciągu kilku najbliższych lat stanie się ono standardowym narzędziem, wykorzystywanym przez sklepy internetowe do sprzedaży artykułów z kategorii moda i lifestyle.

 

Zakres współpracy My Way Media z Virtooal.com obejmuje wszelkie działania z zakresu media relations. Agencja zadba więc o redakcję komunikatów prasowych, pozycjonowanie ekspertów czy kontakty z mediami. Informacji do przekazania z pewnością nie zabraknie z uwagi na fakt, że Virtooal już prowadzi działania na polskim rynku e-commerce, który uważa za jeden z rynków z największym potencjałem. Jednym z najważniejszych obecnie działań jest testowanie Virtooal.com jako platformy reklamowej dla polskich stron content web sites. Wyniki testów będą znane jeszcze w tym roku.

Powierzamy kontakt z mediami agencji My Way Media. Wcześniejsze pozytywne doświadczenia, jeszcze przy współpracy z Mall.pl spowodowały, że osobiście cenią ją za profesjonalizm i darzę pełnym zaufaniem – mówi Vit Endler, współwłaściciel Virtooal.com.